Beyazmelekkk Ebruelif72 canım yeni randevu açıldı 1 Şubat Sevcan demire hemen aldım bende . 19+0 olucam acaba Dr detaylı USG yönlendirir mi ilk defa gidicem araştırmaya var mıdır ki detaylı USG için ayrıca Dr bakıyormuş sanırım .
Ebruelif72 Beyazmelekkk sen söylersin yönlendirir ama detaylı da ki doktor çok ileriye tarih veriyor lar sıra var mıdır verir mi bilmem ama sen Sevcan a söyle detaylı ya yönlendirir misiniz diye. 1 şubat semt poliklinik mi yoksa araştırma ya mi açıldı
Beyazmelekkk Haticefrn normal doğum daha uygunmuş demek ki yeni fiyat ise gayet iyi geldi bana . Bende Zeynep hocaya gidiyorum . Zeynep hoca detaylı USG yapıyor mu canım sana yaptı mi
Haticefrn Beyazmelekkk kendisi yapmıyor aşağıda sıra alıyorsunuz ödeme yaptıktan sonra giriş katta ultrason yazan odada detaylı bakıyorlar Sonra direk odaya doktorun yanına çıkıyorsunuz bakıyor
Beyazmelekkk Haticefrn bakılması ne kadar sürüyor canım birde kaç dk mesela kısacık mi bakıyor ? Birde renkli resim veriyor mu ? Kusura bakma baya sordum ama
Beyazmelekkk Kızlar siz biliyor musunuz bayındır semt polikliniği kaç numara otobüs gidiyor Batman’da yeniyim otobüsleri bilmiyorum hiç Haticefrn Gokkusagi_
Beyazmelekkk Ebruelif72 eğitim araştırma bayındır semt polikliniği 1 diyor . Neresi oluyor canım tam olarak ?
Beyazmelekkk Ebruelif72 eee orada USG yok mudur ben araştırma diye randevu almıştım . Muayene olmam için .
Beyazmelekkk Ebruelif72 hangi otobüs numarası gidiyor canım ben Batman’da yeniyim bilmiyorum hiç orayı .
Beyazmelekkk Ebruelif72 orada yoksa niye muayane açmışlar ki sonuçta hamile kadın başka nasıl muayane olacak USG olmadan😔