Nida busra55can61 benim de bir kızımvar bu erkek olsun istiyorum.gerçekten insan ikisini de tadmak istiyormuş.Ama herşeyden önemlisi sağlık canım
Nida Sevdanne genelde zayıf olanlar çok kilo alırmış hamilelikte . Sende zayıf mıydın gebelikten önce tatlım
Nida aakifselvi64 Maşallah zayıflara çok yakışıyor hamilelik.eminim sende öylesindedir 😊 Bende inşallah öğrenirim cinsiyeti bu hafta 🙏🙏
Nida alparslanliva ben 4 kilo aldım.zaten göbekli olduğum için karnım çıkmış çıkmamış anlaşılmıyor 😀 şaka bir yana tam diyetteysen hamile kaldım 😏
Nida Askmeleyi senin ki ne güzel göstermiş cinsiyetini .darısı bize arkadaşım. Hayırlısıyla kucağına al yavrucağı inşaallah
Nida Ayazinannesi Şu ayrıntılı ultrason dedikleriyle aynı mı renkli doopler ? İnşaallah hepimiz içim herşey sorunsuz devam eder 🙏
Ayazinannesi Nida Evet canım aynı oluyor ikiside devlet hastanelerinden gün almak biraz problemli çok sıra oluyor erken almakta fayda var 🙂
dorukayra Nida canm bende ilk hamileligimde 17 kilo almıştım bunda dikkat edurm braz abur cubur ve ekmek tüketmemeye çalsym faydasınıda gördüm şimdilik iyi doktorum 10 kilo al dedi fazla alma
Aysnctl 13 haftamda oğlum olucağını ögrendim 16+1deyiz. Göbüş belli olucak kadar çıkti hatta fazla çıktığını bile düşünüyorum 3 kilo aldım sadece. 😊😊
Eliftotree Merhaba bende 16+2 haftalık hamileyim. 1 hafta sonra kontrolüm var bu sefer umarım gösterir cinsiyetini 😄 45kg ile hamile kaldım şu anda 46kg oldum. 13.haftaya kadar bulantılarım vardı sanırım o yüzden kilo alamadım 😊😊
busra55can61 Ben bebegimde 42yle hamile kaldim 64le doğum yaptım bunda 50 kiloyla hhle kaldım 52yim suan