Nida Kızlar cinsiyet öğrenen var mı ? Göbüşler ne durumda çıktı mı ?😍 Kaçıncı bebeğiniz Kaç kilo aldınız
alparslanliva Nida 15+5 ken öğrendim 16+1 günlüğüm kızım olcakmş göbüşde birazcık işte 😊 sende durumlar nasıl 2 kilo aldım bide 😒
Minnosunannesi Nida 16+1 olduk 😍 💙oğlum 12. Haftada gösterdi ☺ . 2 kilo aldım 😔 göbeğim varla yol arası minicik bi değişiklik var . Arada bi kıpırtı hisseder gibi oluyorum ama bebişmi emin olamıyorum daha hissedemezsin diyenler çok 🤰🏻🌸🌸🌸
Nida Bu cuma kontrol bar bakalım gösterecek mi Ben 4 kilo aldım .ikinci hamileliğim. Henüz karnım çıkmadı ama zaten tombul olduğum için çok da Karnım belli olmuyor 😏😏
Nida deletedmom211 Mayıs ayına kız ayı diyorlar benim bir kızım var o da kız kardeşi olsun istiyor.ama etraftakiler erkek olsun diye dua ediyor.bende sadece bebeğime kavuşmak istiyorum
Sinemaziz07 3 gün snra 16. Haftama giriyorum bnde ☺ Cumartesi kontrolümüz var inşallah cinsiyetinide öğreniriz 😊🙏
busra55can61 2 kilo aldim...17+1 iz 14+4de kemik yapısı erkek denildi 16+4de şimdilik erkek diyelim dedi 15 gün sonra kontrolde tekrar bakariz dedi. 2.bebeğim 1oglum var gönül istiyor ki kız olsun ikisininde duygusunu tadalim ama nasip insallah
Nida busra55can61 benim de bir kızımvar bu erkek olsun istiyorum.gerçekten insan ikisini de tadmak istiyormuş.Ama herşeyden önemlisi sağlık canım
Sevdanne 15+4 haftamdayim merak ediyorum hala iki kez doktora baktirdim göstermiyor bu ayın 25 inde tekrar gidicem inşallah gösterir göbek maşallahlik kilo 8 kilo aldım 😊😊👶
Nida Sevdanne genelde zayıf olanlar çok kilo alırmış hamilelikte . Sende zayıf mıydın gebelikten önce tatlım
aakifselvi64 İlk bebeğim 16+5 te kızım olacağını öğrendim şuan 20 haftalık hamileyim 49 kilo ile hamile kalmıştım şu an 53 kiloyum 🙂
Nida aakifselvi64 Maşallah zayıflara çok yakışıyor hamilelik.eminim sende öylesindedir 😊 Bende inşallah öğrenirim cinsiyeti bu hafta 🙏🙏
Nida alparslanliva ben 4 kilo aldım.zaten göbekli olduğum için karnım çıkmış çıkmamış anlaşılmıyor 😀 şaka bir yana tam diyetteysen hamile kaldım 😏
Askmeleyi 15 haftalik hamileyim 3 kilo aldim cinsiyyeti erkek saglikla kavusayim ogluma.ilk bebegimmm.gobek cikti yani belli oluyo
Nida Askmeleyi senin ki ne güzel göstermiş cinsiyetini .darısı bize arkadaşım. Hayırlısıyla kucağına al yavrucağı inşaallah
Ayazinannesi Selam kızlar bende 17 haftaligim geçen hafta erkek dedi doktorumuz oglusum olcak inşallah 🙂 renkli doppler için cuma günü gün almaya caliscaz bakalım
Nida Ayazinannesi Şu ayrıntılı ultrason dedikleriyle aynı mı renkli doopler ? İnşaallah hepimiz içim herşey sorunsuz devam eder 🙏
dorukayra bende yarın 17 haftalık oluyorum kızım olacak hayrlisiyla 2.bebisim bu 64 le.hamile.kaldım hc almadm. şimdilik 😊çok az bi gobusum çıktı 😍😍
Aysunaslan89 16+3 haftalık hamileyim, kızım olacak ☺ 4 kilo aldım, çok zayıf hamile kaldığım için göbüş birazcık çıktı 🤰