Sedaerhan bende gecen hafta aldime bebekten aldim memnn olanda var olmayanda yorumlara bakmstm… Bazıları da hatta cok gereksiz normal sutyen kullandm demslerdi ben dursun belkj lazm lazim olur bide sansa die ebebktn aldm 19 tl ye 30 tl ve uzeri vardi artik siz ne kadarlk almk istersnz ben yikayip hastane çantama koydum kumasi gayet guzl…