momteacher Sedaerhan ebebekteki babymom markalı olanlar çok rahat tavsiye ederim, ama normal bedenin 2beden büyüğünü al, ben normalde 80giyerdim hamilelikte 90aldım, 36.haftadayım 90da sıkmaya başladı 100aldım çok rahat giyiyorum, lohusalıkta da kullanırım
Dilek-Can Sedaerhan akakçe uygulamasını bayadır kullanıyorum herşey var orda ben ordan indirimleri takip ediyorum tavsiye ederim.
Emeldikici Sedaerhan lcw de atletleri var süngerli askı kısmı çıtçıtlı çok kullanışlı hemde 35 lira uygundu ben kışın onları kullanacağım yazın zaten genelde hep yarım atlet kullanıyorum süngerli olanları yine yarım atlerimle devam ederim diye düşünüp sadece sütyen almadım açıkcası
Sedaerhan momteacher ben toparlayıcı takıyorum normal de kapsız diyor sanki içlerin de sünger var gibi öyle mi
momteacher Sedaerhan evet kapsız, ama ben dışarı çıkarken diğer sporcu sütyenlerinin çıkarılablr süngerlerini koyuyorum içine gayet de rahat zaten doktordan doktora dışarı çıkıyorum,şimdilik rahatlık daha ön planda benim için, kaplılardan doğumdan sonra emzirme düzene girince alırım
tgb006 Smctn ben lcw den 40 tl ye aldım. Ama babanne sütyenlerinden değil. kaplı sütyen yani tok duruyor göğüste. e bebektekilere baktım penye değişik yani. Dışarı çıkarken giyilmez bence onlar sarkık duruyor çünkü
sissam1 Bn de defactodan aldım 2 tane . Tanesi 20 tlydi. Evde ve hastanede kullanım için güzel bence rahat
44Queen Ebreva penye hemde hava aldığı için daha iyi en azından bi tane alın evde giyinirsiniz beğenirseniz yine alırsınız ben memnunum
Beycahanim Civil den kuju diye bir marka kesinlikle çok güzel kalın terletmeyen penye kumaşı var stok yaptım diyebilirim