Tgckrds L bedendim defactodan xl pijama aldim alti hala oluyor (37. hafta) ustu olmuyor. Pentiden ev elbiselerimi xxl aldim hala oluyor. Bence ustleri ve elbiseleri mumkun oldugunca bol al, gogus altindan dikis veya lastik olmasin ki goguslerin buyuse de giyebilirsin. Altlari da mutlaka 1 beden buyuk ve lastigi ayarlanabilir sekilde al