Kızlar şu an 29.haftam bitti ve artık hiç bir pijamam olmuyor. Hem hastane çantama koymak hem giymek için pijama almayı düşünüyorum. Lohusa takımları dantelli falan hiç bana göre değil. Normal pijama alsam hangi beden almalıyım. Pentinin m bedeni pijamam vardı altı hala oluyor bi şekilde ama üstü kesinlikle olmuyor mesela düğmeler patlayacak gibi. Bu yüzden pijama önerir misiniz?