Alpmete Adetim 11 gün gecikti 4 gün önce kan verdim negatif di ,ve ben dün gece yatağa girerken ayaklarım alev topuydu ,şimdi ise kutupta çıkmış isitamiyorum.artik şuan o kadar üşüyor ki kolilifere yapıştırdım ama.isinamiyorum çok kötü 😥
BugleminAnnesi97 Alpmete normalde bu tarz gecikmeleriniz oluyormuydu. Yada 4 gün önce yaptırdığınızda çıkmış olması lazımdı bence. İdrar testi yapın derim.
sevimlieyuboglu61 Alpmete geçen ay 15 gün gecikti ise , adet düzensizliği iz var demek takip etmeniz lazım
gel_artik_bebegim Alpmete hamile değilsin canım geçen ay da 15 gün gecikmiş ayrıca 1 hafta gecince test yapmissin çıkmama gibi bir ihtimali yok yumurtlama sorunu yasiyosun doktora git bence
Alpmete Belirti mi buda şuan ağlayacam sanki feci buz tutmuş ısınmıyor sadece ayaklarım üşüyor gece de yatakta alev aliyor , bunedir ki
Alpmete BugleminAnnesi97 geçen ayda 15 gün gecikti ama o zaman korunuyorduk şimdi bu ay hiç korunmadik , ve 11 gün oldu hala yok bişey idrar testi cikarmi ki kan verdim 4 gün önce çünkü
BugleminAnnesi97 Alpmete bence çıkabilir çünkü 11 gün az bi süre değil. Be beta hcg aniden yükselebilen bi hormon. Yani eğer gebelik varsa 4 gün bile geçmiş olsa çıkar diye düşünüyorum . 😌
Zehraus Alpmete bence bi kadın doğum doktoruna görünün, adet düzensizliği yumurtalık kisti, myom gibi bazı hastalıkların belirtisi olabilir
Alpmete BugleminAnnesi97 evde mi test.yapsam bebeğim küçük hastanede mahvolur arababda da durmuyor evde yapsam çıkarmı
ezgikartal Alpmete oncelikle gecmis olsun umarim hamilesinizdir ama bu belirti gebelik belirtisi diye bir sey yok. Doktorunuza danissaniz size guler ayaklarim usudu hamilemiyim diye lutfen gidin bir test alin yapin en sagliklisi
Alpmete sevimlieyuboglu61 geçen ay korunduk ama bu ay korunmadik kan veriyorum bişey yok ama ayaklarım hiç olmadığı kadar üşüyor , eşimi bekliyorum hastaneye gidecem kan verecem tekrar yoksa serum Alaçam ölçem artik
Betusum-3 Evde test yaparsanız eğer iki tane alın yapın ikiside pozitif çıkarsa gebesiniz ben öyle yapmıştım emin oldum sonra kan vermeye gittim birinci testi yaptım iki çizgi çıktı çişim gelene kdr bekledim tekrar yaptım yine pozitif çıkmıştı 😁