Eslinasare 2 kişiyiz eşim zaten çalışıyor ben desen doğru düzgün iş yapamıyorum ama elektrik faturası çok uçuk bir fiyat sizdeki durum nedir acaba :/
birprensesvebirprensannesi Eslinasare Valla ışık sevmeyen insanım asla açmam ışığı televizyonda izlemem. Tek buzdolabı vs kullanılıyor ama uçuk fiyat geliyor ben anlamadım 🤷 Doğalgazda öyle 🤦
Birtane2307 Eslinasare aynen ya bizde iki kisiyiz esim iki gunde bir gece calisiyor sabaha kadar yani 1 ayin 15 gunu evdeyim 15gunu babamlardayim ona rağmen 125 geliyor biseyde calistirmiyoruz ve bireysel dogalgaz ve 400 gelmis ben şok
Sen1meleksin Eslinasare bizde iki kişiyiz ama ben fırın ve elektrikli süpürgeyi cok kullanırım diğerlerinide kullanırım tv lamva vs. 75-80-90 arası gelir hep
Cemrenin_annesi80 Eslinasare 70-80 gelio hep tv sabahdan yatana kadar açık onun dışı bişey kullanmıorum
yesilkahve Eslinasare bence şükret 😄 bende doğru düzgün iş yapmıyorum iki kişiyiz bize evlendiğimizden beri 150 küsür geliyor anlamış değilim sebebini bende
mommysweet Eslinasare 105 öp başının üstüne koy bacım 😅 biz 2 kişiyiz ikimzide çalışıyoruz evde ne fırın ne ütü ne elektrikli soba ne klima var 220 tl gelmiş ve bu ay sadece 15 gün evde durmuşuzdur 😬
Eslinasare Seztu Yazık günah ya gerçekten eşin belki ne hallerle çalışıyor ki benim eşim de öyle sanki 5 6 nüfuslu evde yaşıyoruz :( yine canım sıkıldı
Seztu Eslinasare ne yazıkkı malesf bizde 2 kişiyiz ne lamba ne tv kullanmadıgımız halde geliyorr dogru düzgün ütü ketil kullanmadıgım halde bu calısan bi buzdolabı
Nurasl Eslinasare biz de iki kişiyiz 160₺ geldi sürekli buzdolabı çalışıyor kombi elektrikle çalışıyor sürekli televizyon açık telefonlar hep şarjda cihaz var evde nem makinesi küçükler den değil ama orta boy sürekli o çalışıyor normal geliyor diye düşünüyoruz biz oyüzden
Nurasl Eslinasare ama şöyle canım ekstra bende nem makinesi var sadece diğer herşey bütün evlerde kaç TL geldi ki çok mu aşırı geldi
Eceee7 Eslinasare bizde dogalgaz yok gündüz oturma odası klima gece yatak odası elektrikli inverter petek var 430 tl gelmis kalabalık aileler ve tek maaş olanların Allah yardımcısı olsun 🙏