ErdemSeda Arkadaslar merhaba Ankara sehir hastanesinde Zehra Kurdoğlu doktora muane olan varmı hiç nasıl bi doktor acaba ?
Asi_0658 ErdemSeda söylediğiniz dr bilmiorum ama necati hancerlioglu ulaş çalı fatma salih çok iyi kendim yüksek riskli gebe olduğum için perinatolojiye gidiyorum yoksa ilk haftalarımda hep necatibeye gittim çok ilgiliydi
Berobeto ErdemSeda 33 haftaligim dogumu orada dusunuyorum herhalde tek kisilik odaymis dogrumu bende randevu alacam hangi dr iyi
ErdemSeda Elifhusna benimde pazartesi randevum var canm gidiyim sana bildirirm nasil bi doktor oldugunu senden onceymis benim randevu
ErdemSeda Asi_0658 evet ulaş calı haric digerlerine gittim ama bi turlu randevu bulamadim bitek bu doktora kalmisti randevu ondan buna almak zorunda kaldim acaba giden oldumu nasil birisi diye cok merak ettim
Asi_0658 ErdemSeda ben e nabizdan ve mhrs den bakıyorum genelde eğer randevusu iptal olan hasta varsa hemen yet açılıyor ara ara bakmanızı tavsiye ederim
ErdemSeda Asi_0658 bakiyorum canım randevu talebi olusturdum hep ama bi turlu kimsede iptal etmiyo diyorum bi turlu sira bulamadim istedigim doktorlara bide bu doktoru deniyelim bakalm
ErdemSeda Elifhusna Ayy siz sonlara gelmissiniz maşallah binkere Rabbim insallah hayırlısıyla vakti zamanında miniklerimizi kucagimza almayı nasip eder insallah 🤲😍
Elifhusna ErdemSeda inşallah canım ama çok nazli gelmiyor bebiş ha bire her hafta bi ümitle gidiyor um bekle diyo😥😥
ErdemSeda Elifhusna Oyy bu sene hep bebisler nazlı gelmek istemiyo ya resmen yerlerinden memnunlar sanırım 😊
Elifhusna ErdemSeda malesef öyle ya 41 e kadar beklemekte istemiyorum ya neden çatı muayenesi yapmıyorlar nstede belki şancı çıkmadı ama açığım vardir
ErdemSeda Elifhusna Bende ondan korkuyorum burda bazı postlarda okudumda 37den sonra catı muanesi yapiliyomus sanirim yarin banada yaparlarsa ya diyorum yalan yok korkuyorum aciyomus snrm brzda
ErdemSeda Elifhusna Ayy iyi bari ya cok sukur yalan yok korkuyodum valla cnku hani sonucta ona bakilirsa erken dogum riskin cok oluyomus acilman oluyoms
Elifhusna ErdemSeda yok canım korkma saniyeler içinde bakıyorlar benim bu gidisimde 40 haftam oluyor bakmasını çok isterim çünkü artık zamanim ve doğum şeklini merak ediyorum açıkçası
ErdemSeda Elifhusna Peki bebek dönmüs normal dogum yada sezeryan gibi görünüyor diye bisey demiyolar mi hala size hic bide 2 güne bir mi düstü doktor kontrolleriniz
ErdemSeda Berobeto Aynen canım tek kisilikmis odalar genelde herkes Necati Hancerlioglu doktor icin cok iyi memnun bende 1 kere gittim cok memnun kaldm ama bi turlu randevu bulamadigim icin mecbur bazen kim denk gelirse ona aliyorum