deryamehmet35 DaisyMom benimde sezeryan olacak sanırım arka arkaya denk gelecek sizinle sağ salim yavrularımıza kavusalim inşallah biz daha günü almadık bu hafta alicaz 35+5 iz
DaisyMom deryamehmet35 amin insAllah canim 🤲🤲 bende her hafta gidiyorum kontrole 35+1 de verdi.Aksi bir durum olursa gun degisir dedi.Suanlik hersey yolunda cok sukur.Kizim biraz minnak🙊🌸
deryamehmet35 DaisyMom aman canları karınlarinda olsunda sağlıkla dogsunlar kiloları önemli değil alınır kilo
Merve8494 ebruli_ benim 3. Hamileliğin 2. Doğumum iri bebekten dolayı sezeryan oldum buda sezeryan şimdi