Kaderimm Bushamm devlet hastanesine gidiyorum araştırma kadın doğum Hatice Özbek yemez alanında uzman bı doktor
PelinK Bushamm ben de bekleyim şurda Amasya’dan geliyorum Samsun’a doktorum Bülent Karali çok memnunum ama özel polikliniği olduğu için doğum yaptırdığı hastaneyi beğenmedim. Medibafra diye bir yer sizin bilginiz var mı bu hastaneyle ilgili
Bushamm Kaderimm bende özel medikal e gidiyordum ilk defa önümüzdeki hafta devlete gideceğim yorumlarda Erol doktor iyiydi ondan randevu aldım inş iyi çıkar
Bushamm Mart2021annesi bende MEDİKAL e gidiyordum ikili test için bu hafta devlete gideceğim bende Merve Cavıldak a gidiyorum
Mom5 PelinK medibafrada dürdane hanıma kesinlikle gitmenizi önermiyorum . Yegane hanım var gayet ilgili onu öneririm .
Mart2021annesi PelinK PelinK şuana kadar bır sıkıntı yaşamadım 28 haftadayım msjlara falan dönüş yapıyır ultrason muayne cok uzun surmuyır lakın hastası cok oda haklı anlatacağını anlatyror okadar amasyadan gıttıgım ıcın ınsan bıraz daha görmek ıstıyır doğal olarak
PelinK Cansell yaaa ☺️ Ben ilk doğumumu Bülent bey de yaptım fakat o zaman medical parkla anlaşması vardı şimdi tuhaf yerlerde yaptırıyor içime sinmiyor hastane çok önemli yoğun bakım ünitesi vs.. ama Bülent bey çok iyi aşırı kararsızım 🤣
bebisini-bekliyor PelinK anladım canım doguma yakın burda mı kalacaksın yoksa zor olurdu 2 saat amasya dan buraya 1 saaate yakın Bafra ya gideceksin. Gerci sezeryan olursa gunu saati belli olur da normal dogum da yetişmek acısından.
PelinK bebisini-bekliyor ilk doğumum sezaryen oldu canım gününü biz belirledik zaten 1.5 saate ordaydık acil bi durum olmadı inşallah bunda da olmazsa atlar geliriz kalmam orda yakın zaten ya
bebisini-bekliyor PelinK ozaman sorun olmaz ya doktordan Memnunsan degısme bence saglıkla gelsin ınsallah
PelinK Mom5 benim doktorum dışarıdan canım o hastanede doğum yaptırıyor ama bazı yorumlar benim hoşuma gitmedi