Pnar12016 Nrcnnnnn 3.gün geldi onun içinde kabak tatlısı mutlaka ye sarılığı da önler derler bizim oralarda bizim uzayan sarılığımız vardı çok şükür sıkıntı olmadan atlattık
Pnar12016 Nrcnnnnn süt yapan diğer şey de rezene zaten bol bol iç A101 de vardı sanırım poşet çay olarak baya yetti o bana
Nrcnnnnn Pnar12016 A101 olduğunu görmemiştim vallaha çok teşekkürler ☺️ sende başka ne bilgiler vardı 🤷♀️😂😘