Nrcnnnnn bol bol su rezene kayısı suyu ya da kompostosu nescafe.. ve yürümeye başladıktan sonra o gün sürekli yürümeye çalış zorla kendini yoksa zor iyileşirsin.. eğer ilerde bel ağrısı oluşmasın istiyorsan bunları bol bol tüketmelisin doğumdan hemen sonra hastanedeyken.. Bana sezeryan dpgum yapan bi hemşire söylemişti uyguladım çok şükür agrım yok 4,5 ay oldu doğum yapalı ☺️🙏🏻🥰 bir de depend en büyük kurtarıcım olmustu 😉