Fatma6161 benim doktorum da beni epidurale yönlendirdi. İyi ki dinlemişim. Aynen doktorunun dediği gibi sancıları hissediceksin gelip gittiğini ama acısını hissetmiceksin. Doğuma aldıklarında da sancı gelince ıkın dicekler zaten ben 3. Ikınmada doğum yaptım düşün. İlk doğumum ve gerçekten çok güzel hatırlıyorum her anını. İnşallah senin de böyle rahat geçer