Bana da belımden ıgne yaptılar epıdurl bu oluyo galıba ama benım sdce vucudm rahatlasn dıye yapılmstı sancıyıncok cektıgım ıcın uykusuzlk vs dayanamazsn daha bı yarm saat sancıyı hısstmyveksn sdce demıstı yarm saat uyudum snra tekrar sıddtlı sanclarm geldı ve sancıyla normal dogum yaptım bu sekılde olan bırını daha okumstm galıba burda
ama genelde komple uyusturuyolarmıs ıkınmayı ıhmal etmemek gerekmıs doktrla ıyı ıletsmde olmak gerek bu durumda