Hayalim_s ben ilk hissettiğim de eltimde sordum ne olabilir diye bakamadım canımı acitiyordu eltim baktı ve hemoroid olduğunu söyledi aynısının gebelikte onunda başına geldiğini ve muadili bı krem kullandığını söyledi. Gebelikte kabızlık olmasa bile olusabiliyomus baskıdan dolayı doğumdan sonra geçenlerde varmış. Bakalım geçmezse genel cerraha gidicem inşallah aldırmadan geçer