Özür dileyerek yazıyorum 38 haftalik gebeyim vajinam ve tam makat bölgemin ortasında meme ucu gibi şişlik oluşmuş ağrı veya kaşıntı yok basur diye şüpheleniyorum kontrolüm cuma günü ayrı bi bölümden randevu almama gerek yok değilmi kadın doğumcu bakar yada sağlık ocağına gidip anlatsam krem vs yazar mı ne yapmam gerekli normal doğuma engel teşkil edermi?