Mavi_- deleted270 bende geçen cuma ayın 15 inde çatlatma iğnesi yaptım canım ilk iğnem bende de ağrılar var aniden bi kasık ağrısı oluyor belim ağrıyor adet olacakmışım gibi bi de benim akıntım çok fazla nedense 🤷♀️
Gamzekalkan afrasil yanlış hatırlamıyorsam 3. Günü başladım günde 2 defa kullandım 5 gün boyunca ve 19mm olmuştu iğne oldugumda
afrasil Gamzekalkan ben 5. Gün başlamıştım adet olursam tekrsr başlayacağım acaba 3. Gün mu başlasam bu sefer meye göre 3. Ve 5. Gün diyolar acaba
Delal36 Merhaba ben 2 ocak catlatma ignesi oldum ama hâlâ adet olmadım iki kere idrar testi yaptim negatif cıktı sizce ne yapmaliyim