kucuktospam Ben Yenidoğan için mustela set aldım garanti olsun bir tahriş veya göz yanması durumu olmasın diye ama sonrasında Ecowell’le devam etmeyi düşünüyorum. Her şampuanda olduğu gibi bunda da çok memnun olan da var göz yakıyor diyen de var deneyip bebeğimize göre karar vericez artık😊 Losyonundan genel olarak çok memnun olunduğunu duydum ama 🌸