kucuktospam Kızlar bebeğime şampuan, nemlendirici bakıyorum da. Mustela düşünmüştüm çok pahalı vazgeçtim. Bu marka da doğalmış diye araştırdım var mı kullananlar? Memnun musunuz?
ipekursat kucuktospam şampuanı mustela tercih ettim fakat nemlendiriciyi henüz almadım eğer uygun fiyatlı içime sinen temiz bi içerik bulamazsam yine mustela alıcam,fikir veren olursa burda bende bekliyim
ysfali06 kucuktospam instagram da mühendisin oğlu sayfası var orada içeriklerini tek tek inceleyip hangilerinin kullanılabilir olduğunu yazıyor. Yanlış hatırlamıyorsam bu söylediğiniz marka da var. Listeye bakıp ona göre alabilirsiniz
haziranin25i kucuktospam İnstagram da muhendisinoglu Egemen beyi takip etmeni tavsiye ederim. İçeriklerin ne kadar temiz olup olmadığı hakkında bilgi paylaşıyor her bütçeye uygun ürünler var 💜🤗
kucuktospam EdanurZ hayırlısı olsun biz de beklemedeyiz merak ediyorum bende alacağım, çok pahalı bebek ürünleri🤦🏻♀️
EdanurZ kucuktospam aynen bende mühendisinoğlu sayfasında görmüştüm indirim döneminde en uygun fiyatlı olan oydu onu aldım
kucuktospam EdanurZ evet ben de düşünüyorum kullananlara sorayım dedim ama pek bilen yok sanırım 🤷🏻♀️
Zeleno Ben aldım içerik olarak temiz oluşu ve vegan olması tercihimdi geldi sorunsuz hatta deneme yaptım kendimde gözümü yakmadı çok hassas bir cildim var losyonuda denedim çok beğendim umarım bebeğim içinde sorunsuz kullanabilirim😊
Ylmblz kucuktospam henüz kullanmadım ama ben de mustela yerine muadili olarak ecowell kullanacağım, araştırdım içeriği doğal, kullanan arkadaşlarım da memnun.
MinikKoala kucuktospam babyme şampuanlarıda hem uygun hemde doğal içerikli tavsiye ederim. 15 TL gibi bi fiyatı var ebebekte satılıyor
MerveAkty kucuktospam beeen kullanıyorum şampuanı ve losyonunun kokusu on numara 😊 losyonunu bende kullaniyorum hatta
MerveAkty kucuktospam en baştan beri ecowell i kullanıyorum mustela da almıştım ikisini de kullanıyorum ama ecowell daha hoş kokulu 😊
Mom3 Ben de losyon aldım daha kullanmadım ama Instagram yorumuna biri yorum yapmıştı içinde alkol var neden deyinmediniz diye ben de şüpheli kaldım kullansam mi bilmiyorum
Mom3 Bebeğim kış bebeği olduğu için bir de yenidoğan da değil de ileriki zamanlarda kullanırım diyorum losyon banyodan önce sürüp biraz bebeği bekletmek gerekiyor sanırım masaj falan yaparak o arda bebeğim üşür diye losyon işini erteledim