Emel38 bana bu tarihi doktorum verdi. Ben Azerbaycanliyim orda evlendim Amma Rusiyada yashiyoruz. Burda sezeryen yapmiyorlar her istiyene bi sorun olursa yapiyolar yani normal dogum olucak amma diyollar ki,ekek bebek zor oluyor bende telashliyim bir yananda dushunuyorum ki,Hayatin kanunu bu Allah kismet ediyorsa rahatliginida verir elbbet. Amma cocugum ikizler bucuna dushuyor yaa ben istemiyordum ikizler burcu olmasini 😃 istemediyim icin oldu