Size ümit olurmu bilmiyorum ama şöyle söyleyim.. Adetime 7 gün kala hayatımda ilk defa göğüs uçlarım çıkmıştı ama nasıl kıpkırmızı dokunamıyorum sanki çıban gibi aciyor bu arada 3 senelik evliyim korunma olayı biraz karışıktı neyse spor yapan biriyim hemde baya ağır spor ağırlık falan kaldırıyorum o ayda sadece 1 kez ilişki yaşadık eşim işleri dolayı pek Bi araya gelemedik hemen spordaki Bi ablaya sordum evli test yap ama erken dedi benimde öyle olmuştu dedi iyice kurt düştü içime test yaptım bisey yok ertesi gün yaptım bisey yok 4 gün kala yine yaptım sanki Bi çizgi var ama yok ya kafayı yeme dedim 3 gün kala sabah yine çizgi oluştu hemde daha belirgin ama silik kameraya çıkmıyor koştum hastaneye kan testi 2 saat sonra değer 22 kafayı yedim hemen araştırdım kesin kimyasaldir derken gün aşırı arttı o dediğiniz tam anlamıyla çift çizgiyi gecikmenin 4 günü gördüm 699 gibi değerle:) biraz uzun oldu hakkınızı helal edin