Esraozkan gel_artik_bebegim evet burası biraz insanı etkiliyor olumsuz bir şekilde çünkü düşünmemek elinde olmuyor özellikle buraya girince.
gel_artik_bebegim Esraozkan aynen öyle ben kaç kere silip yükledim sildiğimde daha iyi hissediyorum aslında ama şu korona döneminde vakit geçirebileceğim de tek yer burası ondan yeniden yukledim
Efdallll Esraozkan Çok doğru burada yqzılanları okuyarak biraz hırslanıyoruz gbi,vücudumuzda olanlarıda istemsiz belirti olrak yoruyoruz.Ben bi süre uygulamayı silmeyi düşünyorum,inanın 1 haftdr bunu kullanıyorum daha çok kafayı taktım 🙄😒
Oznrtsonr Esraozkan benımde reglimden 4 gün önce kan tahlili yaptrdıgım halde çıkmamıştı reglım 4 gün gevınce yapardım çıktı.doktor geç döllenme dedi.suan 6+5 olması gerekırken 5+6 yım
Nazliasel Oznrtsonr cikmadigjnda değerin kaçtı canım bende gecen hafta yaptirdim 1.20 cikti halen olmadim
Esraozkan Efdallll ben bu ay hiç girmedim bu ay geçen aylara göre daha iyi olduğumu hissediyorum. Sorum olmasa daha girmezdim herhalde buradaki kişilerin fikirlerini merak ettiğim için girdim başına gelen vardır diye.. sende öyle yapmaya çalış inşallah iyi gelecektir sanada
Efdallll Esraozkan kesinlikle ninevi çevresel faktör oldu bu 😑 Kaset test yazmışsınız öyle bişey mi var klavye hatasımı
bltern1 Esraozkan bende adetimden 3 gün önce erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı 3 gün gecikmişti tekrar normal test yapmıştım pozitif çıkmıştı
Esraozkan bltern1 nasıl moral oldu durumlarımız aynı bende yarın sabah yapıcam kaset test inşallah çıkar 🙏
bltern1 Esraozkan inşallah canım bende ümidi kesmiştim hatta testi yaparken negatif çıkacağına o kadar emindim ki geçen yaptım zaten negatif çıktı çıksa onda çıkardı dedim yapıp tuvalette bırakmıştım hiç umursamamıştım bi baktım pozitif
Ebrununbebe Esraozkan adedinin 1 hafta geçmesini bekle canım öyle test yap ben 1 hafta gecikmesine ragmen iki kere yaptım negatif çıktı adet olmadığım için hamile kalmayıda planladıpım için doktora gittim ultrosanda zor göründü ama göründü 6 haftalıktı
Esraa63 Ebrununbebe cnm 5 haftalık bebeğime kese var bebek yok denildi sence birkac hafta sonra görünür mü bebek
Ebrununbebe Esraa63 valla onu bilmiom canım keseyi zor gördü 6 haftalıktım. Sonra 8 haftalıkken gittim kalp atışı duymak için o zmnda böyle çokmu aşağıdaydı artık bilemedim zor gördü hatta vajinal bakayım dedi kalp atışını duymak zorundayız dedi sonra gözüktü ama bana kese var bebek yokk bişey demedi. Kese gözüktü demişti
Fatmaaaaa123 Esraozkan bende aynı şeyi yaşıyorum şuan 10 gün gecikti adetim kan testi verdim 5 gün önce çıkmadı bişey doktorda 1 hafta daha bekle bidaha kan ver dedi hayırlısı olsun inşallah
Cmn92 Fatmaaaaa123 Ben de şuan öyleyim 9 gün gcti 2 kez kan verdim negatifdi bakalım hala bekliyorum. Umudumu kaybetmeden
Esraaslan Fatmaaaaa123 benimde 10 gun oldu test yaptim cikmadi kan verdim cikmadi ama hala adet olmadim