Deniz1634 sedardahuseyin off napicaz son çare kuaför olcak sanırım tüy dökücü de hiç kullanmadım ben Allah büyük üç ay sonra bakcaz artık ozaman a kadar kendim ayna yardımıyla yapmaya cabaliycam
sedardahuseyin Deniz1634 Deniz1634 valla BN sekizinci aydayım geçen dayanamadım diğer yerlerimi aldırdım kuaföre sonra tüy dökücü aldım eve geldim kusa kusa kullandım 😂
Deniz1634 sedardahuseyin ayy napicaz ya bak daha çok düşünmeye başladım ya kuaföre neden yaptırmadın hazır gitmisken bir bildiğiniz varsa soylermisiniz ? Ben son ay gitmeyi düşünüyorum da.
Biresinti Fundaakan ben hafif ağırarım başlıyacaği ana kadar beklerim son gün bile olsa umarım öylede yaprım 😀
sedardahuseyin Deniz1634 BN bikere gittim çok acıdı bikini bölgem oyüzden orayı aldırmadım bnde npcam hamam otu daha iyi yA bilmiyom bnde bacım