Nurunannesiii12 Bfduam canım.benim.suan kasigim da agrım sancim oluyor bu gozunu korkutmasin.allah kadirdir inşallah vardır ve öğrenirsin.🙏🙏🙏
Bfduam Nurunannesiii12 Allah razı olsun canım sen şu ilk ayları hayırlısıyla bi atlat, yorma kendini, işler hep vardır, sağlığın önemli. Az önce test yaptım 3 gün var reglime negatif çıktı.
Nurunannesiii12 Bfduam yat dinlen bu sıralar ben ovulasyon dan beri 3 aydır yatıyorum neredeyse yuruyus u de bıraktım ilk şeyleri.atlatayim hayirlisi ile yururum yeniden
Bfduam Nurunannesiii12 aynen öyle dinlen yorma canını. O cevabım yazan arkadaşaydı renginden bahs etmişti de ona isnaden demiştim, kendime değil şu an için.
Burcuckmk Zezeeeyyldrm ben surekli uçuk çıkartırım bu zmana kadar 10 kere hamile olmam lazımdı canim duzenli iliskiye girip adet zamanının geçmesini beklemen lazim belirti arayarak yorma beynini hamile stres sıkıntı en buyuk düşmanı bu işin 🥰 allah herkese nasip etsin inşallah
Nurunannesiii12 Bfduam hayirlisi ile olsun hep bu sekilde dua et olur mu. bende cncokegatid sonuc aldim allah suprizler le birlikte haber almayı nasip ersin sana 😊😘😘
Bfduam Nurunannesiii12 amin ecmain güzel anne adayımız:) desteğin için çok sağ ol. Buralardayız selâmlaşırız yine inş Kendini yorma şu ilk ayları hayırlısiyla bi atlat. Ceviz, fındık, muz, süt ürünleri, yumurtanı ihmal etme:)
Nurunannesiii12 Bfduam teşekkür ediyorum.bunlari hep tuketiyorum sende ihmal.etme saglik li beslen kafan daha rahat olur allah in izniyle