Nurunannesiii12 Zezeeeyyldrm tamam canım.benim♥️🙏aylar önce bursa post açıp hamilelerden birer tane ayet-el kürsü istemistm hepsinden allah razı olsun adım.adim.minik minik katkıları oldi.gonlum.u ferahlardılar ben inanıyorum duanın gücüne ♥️🙏🙏🙏
Zezeeeyyldrm Nurunannesiii12 bende inaniyorum canim bu yuzden duana talibim 😊 rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin..
morusevenanne Zezeeeyyldrm evet haziranda hamile kalmışım o ay sebepsiz yere uçuk çıktı bazısında vücut tepki veriyormuş sanırım.
[silindi] Bfduam valla onu da hiç duymadım ama bnm ilişkiden sonra mesela 1 ay göğsüm sızlamıştı adet olacam sandım meğerse hamileymişim bide yüzüm ruh gibi oldu ne leke kaldı ne bişey silindi resmen yüzümden kendi kendime anlamıştım Bi değişiklik oldugunu
Bfduam Nurunannesiii12 adeti bekliyorum canım, test yapmak istemiyorum 3 günüm kaldı, ama gelir gibi kasıklarımda hafif sancılar var.
Nurunannesiii12 Bfduam canım.benim.suan kasigim da agrım sancim oluyor bu gozunu korkutmasin.allah kadirdir inşallah vardır ve öğrenirsin.🙏🙏🙏
Zezeeeyyldrm Zeyna27 belli olmaz ama mesela benim ilk gebeligimi ogrendigimde normal bu 5 tl lik testlerden yapmistim cikmisti. Ama bence olsaydi cikardi umudunuda kirmayim adet gecikmesini bekle kesin sonuc
Zezeeeyyldrm Gorkim yumurtlama donemini bence kacirmam imkansiz zaten bebek dusundugumuzden beri bir dolu bir bos degerlendiriyoz. Kurtaj sonrasi tutmadi bi turlu dengem alt ust olmus
Nurunannesiii12 Bfduam yat dinlen bu sıralar ben ovulasyon dan beri 3 aydır yatıyorum neredeyse yuruyus u de bıraktım ilk şeyleri.atlatayim hayirlisi ile yururum yeniden