nida50 acilde yeşil sarı kırmızı hasta var. Yeşilde ücret alınır sarı ciddi vakalar kırmızı ölümcül vakalar. Sarı ve kırmızda para alınmaz acilde. Doktor karar veriyor hangi renk olduğuna hastanın. Babamdan da biliyorum yoğun bakım ücretsiz. Ama bi kılıfı bulup milleti soyuyorlarsa bunları da görmedik değil. Rabbim düşürmesin.