Yani düşünmem yanlış mı bilmiyorum ama hesaplamam gerekiyormuş gibi. Özelde doğum yapmayı planlıyorum 4500 bi gece uzarsa ekstra 1000 lira dediler. Şimdi 34. Haftama girdim sancım falan oluyor Allah korusun erken doğum olsa bebeğim kuvöze girse ne kadar kalır karşılayabilir miyiz bilmiyorum¿ sancım olursa özele gitmemeli miyim bu haftalarda ?