Sinem8844 evet 13cu haftamda kanamam oldu. doktor kanamami durdurmak icin iyne kullandi ve kanamam durdu amma 1 hafta boyunca koyu rengde bbi seyler geldi o da doktorum normal dedi. Cunki mende kan pihtilaasmasindan dolayi kanama olmusdu. O yuzden riske almamak icin o gunden itibaren klexan iynesi kullaniyorum. Doktor dogusha kadar kullanmami istedi. Shukur shimdi 24cu haftamdayim🙏🏻