Bende 22. Haftamdayım. Doktor plasenta rahim ağzını tamamen kapatmış dedi. Pazartesi günü detaylı ultrasondan sonra belki progestan ilacına başlayabiliriz. Daha önce de bi ölü doğum yaşadım, internette de araştırdım biraz çok moralim bozuldu ama burda okuduklarım az da olsa moralimi düzeltti, baya bi kişide düzelme olmuş çok şükür. İnşallah hepimiz sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza.