Tugcetugce42 Mrymeral dua et canım İnan benim de hamileliğim kasılmalarla geçti ama hep yalancı sancılardı ara ara oluyordu 39+6 da doğdu Benim miniğim çok şükür seninkide belki yalancı kasılmalardır 🙏
CansuCY Mrymeral ben de benzer korkuyla hastaneye gitmiştim.32′de nts’de sancı çıkmadı.Vucudumuz doğuma benzer şeyler yapıp kendini hazırlıyormus.Cok endişe edici bir his çok iyi anlıyorum.
hm35 Mrymeral bende 32.haftanın sonundayım kasıklarımda ağrı ve rahimde baskı hissediyorum ama bazen artıp bazen geçiyor. artık yaklaşıyoruz doğuma ondan heralde korkmayın stres yapmayın bence. birde gece sağdan sola dönmek eziyet hep belim ağrıyor 😞
Zeydkus Mrymeral Bende de dün geceden bari tuhaf batma tarzında ağrılar var. Sanırım yalancı sancı denilen şeyi yaşıyoruz ama insan ister istemez tedirgin oluyor ya 🥲