Kızlar ben 33+1 haftalığım yani gebeliğim rahat gectı ilk zamanlar evt çok yoruldum kusma vs çok fazlaydı öyle iş yapmayan bırıydım ama sizle alakalı degl su an bebeklerım baş aşağı doğum vazıyeti almış halde yani siz 37 istesenızde alanınız dar olduğu ıcın bebekler sıkışıyor ve rahat hareket edemiyor benım şu an öyleler tabıkı hepımız ıstıyoruz 37-38 görmek ama ikizlerde 36 görmek bıle bence mucıze cnku kadın Rahmi sadece bır bebek ıcın uygun iken bız iki bebek taşıyoruz rabbım emeklerımızı boşa çıkarmasın dilerim hepımız istedıgınız haftalarda doğurur bebeklerınızle beraber evınize gelırsınız bende su an doğum yapmamak ıcın uzanıyorum hep ama kısmet nasıp😍🙏❤️❤️