Dlngnz Hadiye12 sizin haftanızda yaptım gününüzde yaptım 32+3 Doğum yapalı 8 gün oldu 😔inşallah bebekleriniz zamanında gelir🙏🙏
Twinsmom35 Hadiye12 Bizde 23+4 haftaligiz. Ben de çok korkuyorum erken doğum yapicam diye😔 dusunmemeye çalışıyorum ama hep aklimda😥 Dün doktorum en erken 35 en geç 37 haftalık yapariz dogumu dedi. Tek isteğim zamanında sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza insallah🙏🙏🙏
ratatosk Hadiye12 hmm anladım ben daha 15 haftalığım ama çevredekiler yüzünden meraklanıyorum sürekli Bi ikizler beklemez muhabbeti 🤦♀️
Hadiye12 ratatosk çevreyi pek takmamak lazım inşallah zamanında gelirler doktorum 37 haftaya kadar dayan demişti ☺️
AlevY Hadiye12 Erken gelir diye cok korkutuyorlar insanları cidden erken doğum yapan da çok. Bende erken konuşmak istemiyorum ama tek gebelik te olsa çoğul da olsa anne adayı kendini cok yoran isler yaptığında bebek erken geliyo cevremde cok şahit oldum 🙂
AlevY sukran97 Amin insallah🙏 Tek tavsiyem bol bol yatak istirahati yapin imkaniniz varsa. Zaten sırt ağrıları başlayınca oturmak yetmiyo dinlenmeniz lazim. Sanirim istirahat ettikçe bebislerin gelme süresi uzuyo
sukran97 AlevY elimden geldiğince yatıyorum zaten süpürge temizlik hiç bir iş yapmıyorum annemgelip yapıyor şuan da doktorumuz bir risk görmedi ama ikiz olduğu için elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum yeter ki zamanın da gelsinler ❤️