birprensesvebirprensannesi Asil_Egem Tahmin ettim çünkü pek konuşkan değil diyince odur diye düşündüm gerçi Güney’in doktorlarından başkasını tanımadığımdan salladım tuttu çaktırmayın 🤭🤭🤭
Asil_Egem birprensesvebirprensannesi bende bi ona gittim hatta ilk gittim direk gebelik görünmüyor dedi neye uğradığımı şaşırdım😃
birprensesvebirprensannesi Asil_Egem Benimde kese aşağıda şöyle böyle dedi başka doktora gittim eee normal büyüdükçe yukarı çıkıyor demişti 🤷
Rabiaahany Nuraygokce gecen hafta catı muanem vardı yaptıramadığım için konusamadık haftaya deneriz tekrar dedi bu pazartesi tekrar gidicem belli olur inşallah artık🤦♀️
Bebeklimm Bende ilk hamileliğimi avicenna da öğrenmiştim ama kalabalık oluşu hastanenin rahatsiz etti oyüzden medipol esenlerde devam ediyorum
Rabiaahany Bebeklimm hala o kalabalıklıgı mevcut fakat üst katlar cok sakin ve hemşireleri olsun doktor olsun cok cok iyi, cok doktor gezdim buraya bile 7. Ayımda içime sinerek tercih ettim suan memnunum
Asil_Egem Btm571 muayene 135 ama daha benim doğuma çok var canım ben 8+1 daha o yüzden bilmiyorum onu
Rabiaahany Asil_Egem ben muanesi için indirimli olarak 110 veriyorum tam muanesi 130 mu 135 mi bilemiyorum
Uzramm Rabiaahany merhaba ; dogum yaptınız mı? Sezeryan mi olacak normal mi Bende sertan beye gidiyorum. Biraz soru işaretleri var kafamda. Uzun süredir gidiyorum kendisine ama hala tanımıyor bile :(
Rabiaahany Uzramm ben kendi seçimimle perşembe günü doğum yaptım spinal sezeryan oldum cok şükür bü sıkıntı cıkmadı ben memnun kaldım