Asil_Egem Bende 3. Ayımda hamile kaldım🤭 Songül hanım var güneyde ona gittiyseniz bende gittim ona pek konuşkan değildi sonra bu doktoru tavsiye ettiler iyi ki gelmişim🥰 Sadece bir kere biraz ilgisiz ne bileyim kaba davrandı gibi hissettim ama ondada acelesi mi ne vardı artık 🤷 Yani o hastanede İbrahim beye Ayfer hanıma Oktay beye gittim en son Figen hanıma gittim ama dedim doktorum bu olmalı 🤭