Ozlemakcay Kuzeyinannesi96 benim de kızım olacak Ayda koyacağız ismini. Eliz ismi de çok güzel gerçekten. Ama şu dönem de insan hamile olunca daha çok dikkate diyor sanırım herkes çift isim koyuyor o olayı ben şahsen sevmiyorum. Sağlıkla gelsin bebeğiniz.
Didi6 Kuzeyinannesi96 Yade güzel Eliz ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/eliz-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1