Kuzeyinannesi96 4 aylık hamileyim kız bebek bekliyoruz isim olarak yade eliz nasıl sizce anneler yorumlarınızı isim onerilerilerinizi yazarsanız sevinirim ❤️❤️
Seliiinn Kuzeyinannesi96 kız isim bulamıyorduk bizde bir türlü ama erkek olduğunu öğrendik o konuyla ilgili üstümden yük kalktı😁 ama bulduğunuz isim çok hoşuma gitti değişik ve güzel duruyor
Sdakrbs Kuzeyinannesi96 bende 13. Haftadayım kıza benziyor dedi doktor şimdilil simay düşünüyorum fikrim değişebilir 😃🤷🏻♀️ İlk kızımın adı da mila 🥰
hilaly0063 Kızım olsaydı nida Elif koyacaktım ama ogluş oluyor Elif ismini çok seviyorum çok fazla olduğu için nida yakıştırdım yanına
Kuzeyinannesi96 Seliiinn ilk oğlumda bizde ya kız olursa ne koyarız diye düşündük sonra erkek olunca kuzey olsun dedi babası erkek o koydu kıza ben koyucam eliz yade bende beğendim eliz emreden prenses yade hatıra anlamına geliyor anlamlarıni da beğendim ❤️😂
Kuzeyinannesi96 Mervensn1 elvin çok yakın bir tanıdığımızin kızı ada da oğlunun ismi bu yüzden bana pek seçenek kalmıyor bütün kız isimlerini almışlar 😂❤️❤️
3prensesannesii Benim de kızım olacak iki kızım var sena, meva ama buna ne koyacağım bir türlü karar veremedim 😏