ea190419 Bsrskr1 bende adetken baş dönmesinden dolayı gittim kese kalınlaşmış ama gebelik yok dendi megersem yeni oluşuyormuş yaklaşık 26 gün sonra öğrendim hamileliğimi ve normal bi şekilde adet görmüştüm
Serapveminikleri Bsrskr1 korkma ozaman cnm benim ilk kizimda 1260 yani seninkine yakın Altan baktı ozaman keseyi gördü duusn yani bazen gorunmeyebilir korkma 🥰
fethiyeli48-48 Bsrskr1 en son adet tarihin ne zaman ? Daha küçük oldugu için karından gözükmemiştir vajinal baksa görür keseyi bide alt karın eğer biraz göbişli ise daha zor oluyor doktorum demişti sıkıntı yapma
Aleynabardak Bsrskr1 ay canim cok sevindimm hayirlii olsunnn degerin cok guzel.cikmis saglikla gelsin bebis🥰
Aleynabardak Bsrskr1 birde bu degerde benim kesem vajinal usgden gozujmustu minnacik nokta gibi 10 gun sonra cagirdiginda karindan gorduk 7 haftalik gec dollenme olmus seninkide canim haftasini yakaliyor merak etme
Bsrskr1 Aleynabardak ne zaman gitmeliyim kontrole tekrar sürekli girmek istemiyorum ultrasona açıkçası 1-2 hafta daha mı bekliyim
Aleynabardak Bsrskr1 benim.beta 1700 ciktiktan 10 gun sonra karindan bakmak icin cagirmisti 7 haftaliga denk gelmisti hem bebek hem kese hemde kalp atisini duydum
Bsrskr1 Aleynabardak Allah razı olsun 🙏🏻 dua edin lütfen biraz belim ağırıyor ama normal sanırım dua edin lütfen
Aleynabardak Bsrskr1 normaldir canim strese girmeni gerektircek bir durum yok sen pozotif ol hersey istedigin gibi yolunda gitsinn . Rabbim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah hersey gonlunce olsun 🙏🙏