Gamzebrb benim de bi gece kanamam oldu o gün adet olmam gerekti adet oldum sandım ama normalde ağrılı olurdum pek benzemiyordu. Neyse sabah oldu tuvalete girdiğimde çok küçük şeffaf bi şey düştü ben çocuk düşürdüğümü düşündüm ama herkes ağrısız çocuk düşmez dedi. Ama çocuk vardıysa bile 1 haftalık falandı çok küçük. Kanamanın üstünden 1 hafta geçti 1 haftadır kagverengi akıntım var , bulunduğum yerde doktor a yok. Saçma bi ruh halinde ne oldu diye düşünüp duruyorum