Hilalsny tam bir hafta var aramızda o zaman😊 çok az almışsın ne güzel. Bünye ile de ilgili . En fazla 3-4 kilo daha alırsın. O yüzden sende çatlak olacağını sanmıyorum. Aldıkların da doğumda gider zaten 😊 Sağlıkla gelsinler de veririz aldığımızı biz de napalım 🙏❣️