serti Aynur-13 ooo sende baya belirginmis 😍😍 ne güzel normal gebelik testi almistim onunla belki yarin denerim 😌
Aynur-13 serti hepiniz için dua edicem tüm içtenliğimle aynı duyguları sizde tadın sizde yaşayın her kadın anne olmayı hak ediyor ama sonuç ne olursa olsun üzülmeyin doğru zaman çok önemli belkide Allah en güzelini nasip etsin hepinize ❤️
Royem62 Aynur-13 maşallah ❤️😀🤲her kesin yumurtlamayı bir olmadığı için döllenmede bir olmuyor benim en erken Çarşamba görüleblir yumurtlama ma göre mesela
Aynur-13 Royem62 ben çok deneyimsizim aslında bu konularda 2 aylık evliyim ve ilk gebeliğim o yüzden ben çok heyecanla yapmıştım beklemem gerektiğini de bilmiyodum adet günümün geçikmesini 😂
serti Aynur-13 insAllah canim sende cok muydu belirtiler bende okadar herkesin soyledigi gibi belirtiler yok
Aynur-13 serti aslında sadece uyku vardı birde gögüslerimde hassasiyet onun dışında hiç hissetmedim testi yaparken de dalgasına yaptım eşimle yoktur diye düşündük ama hayat süprizlerle dolu ❤️
sehrengiz_8 serti canım benim de 29 unda şüphem yok çünkü ovulasyon testinden midir nedir bu ay yumurtladığımı göremedim ama üç gün önceden test yap bence erken gebelik
serti sehrengiz_8 sorun almanya da yasiyorum cogu yerler kapali ve evde normal gebelik testim var onunla denemek istiyorum
sehrengiz_8 serti o zaman canım bir gün gecikmesini bekle erken gebelik testi alamıyorsan hatta üç gün bile olabilir