serti Selam kizlar en erken nezaman hamilelik testi yapabilirim?? Adetim 28.01. de. Günler gecmiyor sanki 😃
Semanur27-K serti merhaba canım bnm de 29 da beklemedeyim bnde ne zman yapsam die aklımda deli sorular da fazla düşünmüyorım
sehrengiz_8 serti canım benim de 29 unda şüphem yok çünkü ovulasyon testinden midir nedir bu ay yumurtladığımı göremedim ama üç gün önceden test yap bence erken gebelik
Royem62 Semanur27-K inşallah 29unda birbirimize bu mutlu haberi veririz canım ❤️🤲🤲🤲 birlikte geçiririz bu süreci
serti Semanur27-K resmen zaman gecmiyor sanki dusunmek istemiyorum ama hep aklima geliyor 😌 en erken ne zaman yapabilirim acaba pazar yapsam belli olurmu ki
Royem62 Semanur27-K bir çok belirtim ve ama ya psikolojik de diye tereddüt ediyorum o tek çizgiyi görmketense adet olmayı beklemek daha mantıklı geliyor sonra çok üzülüyorum
Royem62 serti benimde öyle kırmızı mavi birsürü damar belirginleşti sanki bugünnadet olucakmşım gibi ağrılarm var
serti Royem62 kasiklarin mi agriyor? Ben üsütmüsüm gibi hissettim bugun kafam agridi biraz bogazim simdi de migdem biraz agriyor
Royem62 serti valla kasıklarımda karnımd ağrıyor göğüsleeimde ağrıyor iğne batar gibi oluyor arada ateş basıyor Bi an bi anda ayaklrımı ve bacaklarımı asla ısıtamıyorım imde kelebeklee uçuşuyor sanki
Aynur-13 Ben adetime 10 gün kala yapmıştım test siz böyle söyleyince o güne döndüm sanki benimde gögüsümde hassasiyet kasık ağrısı olmuştu inşallah tüm dileyen bekleyen anne adayları sağlıcakla yavrucaklarına kavuşur ❤️
serti Aynur-13 cikmismiydi 10 gün önceden test de? Erken gebelik test mi yapmistin yoksa normal gebelik testi mi? ☺️
Aynur-13 serti normal gebelik testi yapmıştım ve çok netti benimkinde fotoğraf ekleyebilirsem eklicem ❤️
serti Aynur-13 ooo sende baya belirginmis 😍😍 ne güzel normal gebelik testi almistim onunla belki yarin denerim 😌
Royem62 Aynur-13 maşallah ❤️😀🤲her kesin yumurtlamayı bir olmadığı için döllenmede bir olmuyor benim en erken Çarşamba görüleblir yumurtlama ma göre mesela