Eminecetinkaya Banada aynısı oldu riskli gebeliğe giriyormuş doktorumla görüşüp indirdim yaptırmıştim
Yunusemreninannesi Eminecetinkaya benim riskli bi durumum yok ama herseyi saglikli cocugumun ve benim 34 cu hafta bitti cougum normal dogum seklini almis hersey normalken benim kilom niye risk olsun busuru kilolu insanlar normal bi sekilde dogum yapiyi sacmalik
gmzmyr Busra57 aynen bende 110 kg dım ve aynı ücret alındı şilayet edin böyle bi hakkı olmaması lazım çok saçma. Normal doğumdu benimki
Yunusemreninannesi Sadece insanlari zor duruma sokmak ve kaziklamaya calismak baska hic bisey degil ac gozluluk firsata cevirme yani