Yunusemreninannesi bu nasıl bir çifte standart. Neye göre farklı kimse göre farklı politika. Sadece hastane yönetimide değil lütfen Cimer e şikayet et hastane ve doktoru. Kimi ne ilgilendirir benim kilom. Normal doğumu etkiler en fazla, kaldı ki 110 kilo üstü normal doğum yapan bir sürü insan var. Terbiyesizlikten başka birşey değil. Madem fiyat politakası farklı. 2 yataklı oda olsun, 2 yastık olsun herşeyyyy 2 katı olsun. Çok sinirlendim 100 kilo üstü değilim ama oladabilirdim. Herkes olabilir gebelikte .