Asil_Egem merhaba, ben 2 bardak süt, 1 muz, birazcık kakao ve fındık badem ne varsa blendera atıyorum. O şekilde içiyorum. Çok da lezzetli oluyor deneyebilirsiniz. Fakat ilk zamanlar bulantım varken asla içemedim bulantı geçince başlayabildim. Bir de demir ilacı veya demir içeren ürün tükettikten en az 2 sonra sonra süt ürünleri tüketmeye başlamalısın dedi doktorum. Malum süt ürünleri demiri bağlıyor. 💐