Kayabebekk bence öyle,çünkü onda çatladgı zaman hamile kalıyosundur,ya en kötü ultrasonda ölçüm genellemesine göre haftası belli oluyor.Sor tabi sorarark öğreniceksin.Ben 24 yaşındayım.21 de anne oldum,yine bi çok şeyi burdan öğrendim.Şimdi yine devamke 😀