En son 18 aralikta adet olmustum bu ay olmadim henuz doktora da gitmedim pazartesi gunu gidicem ama aklima bisey takildi bu uygulamaya gore 5 haftalik gebeyim son adet trihiylee hesaplandigi icin peki ben aralik ayinda mi yoksa ocak ayinda mi gebe kaldim acaba😏Bir de cin takvimi hakkinda ne dusunuyosunz ?