Ben 10 yıldır sigara içen ve hiç bir zaman bırakmayı becerememiş biri olarak iki hamileliğimde de öğrendiğim anda ağzıma sürmedim emzirme dönemi de dahil çok şükür🙏 Umarım siz de başarabilirsiniz tiksinme bulantı olmadı arada canım da istedi ama tamamen psikolojik içemiceğimi bildiğimden isteğim hemen sonlanıyordu. Yazdıklarınızda beni üzen hadi bırakamadınız anlıyorum sizi ama bir de işte çok üzülüyorum ağlaya ağlaya içiyorum kesin hasta olacak diye korkuyorum diye düşünerek bebeğinize ruh halinizden kaynaklıda olumsuz enerji gönderiyor olmanız. Bırakamıcağınıza eminseniz bence bunu kabullenmeli ve kendinizi yiyip bitirmemelisiniz. Sizin her ruh halinizi hissediyor ve etkileniyorlar biliyorsunuz ki. İnşallah bırakmayı başarırsınız güçlü ve fedakar anneler 🙏