Mcakir hahah rahim en son raddede tam göğsümüzün altına gelirmiş ben de 37 deyim aldığım nefes batıyor özellikle yemeklerden sonra ama şimdi yavaş yavaş geçmeye başladı çünkü doğuma hazırlık yapıp aşağılara iniyor öyle olunca da midem az da olsa rahatlıyor sizin de bir an önce rahatlar inşallah 🥰